Żywienie medyczne all-in-one, czyli wszystko w jednym miejscu!
Żywienie medyczne 
all-in-one,
czyli wszystko w jednym miejscu!
Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Zakupione u nas produkty możesz zwrócić w ciągu 14 dni od momentu otrzymania paczki. 

Formularz zwrotu

Wypełnij formularz zwrotu dostępny w linku poniżej i dołącz go do zwracanej przesyłki lub wyślij na adres biuro@nutripharma.pl.

/userdata/public/assets//FORMULARZ%20ZWROTU%20Nutripharma_20241018.pdf

 

Wybierz produkty do zwrotu - odstąpienie od umowy

Zwróć wszystkie lub tylko wybrane produkty z listy zamówień. Zwrócić możesz tylko najmniejsze pełne zakupione jednostki (np. pełen zestaw, pełne pudełko, etc. - jeśli stanowiło to jedną najmniejszą w zakupie jednostkę). Zwracane produkty muszą być oryginalnie zapakowane i zamknięte, mieć nieuszkodzone opakowania jednostkowe oraz nie mogą mieć śladów użytkowania. W przypadku, gdy zwrócisz nam produkt, który nie spełnia tych wymagań, będziemy zmuszeni odesłać go na Twój koszt. (Zasady te nie dotyczą reklamacji dotyczących uszkodzeń paczki w transporcie do klienta).   

Zapakuj i nadaj paczkę

Spakuj zwrot w to samo lub inne opakowanie, tak aby zwracane produkty były zabezpieczone przed uszkodzeniem w transporcie i nadaj paczkę na poniższy adres:

 

Adres do zwrotów: 

Nutripharma Ida Hoffmann-Bogusz

Srebrna 3 lok. 4

80-180 Gdańsk

606100723

 

Jeśli korzystasz z innego formularza lub wolisz przesłać własną wiadomość na wskazanego maila, koniecznie podaj:

- imię i nazwisko

- numer zamówienia lub numer faktury VAT

- powód zwrotu: odstąpienie od umowy

- wymień zwracane produkty z nazwy i ilości

- swój numer konta do zwrotu środków

- telefon kontaktowy

 

O zachowaniu 14-dniowego terminu zwrotu decyduje data wysłania maila z wysłanym oświadczeniem lub data nadania paczki zwrotnej. Pieniądze za zwracany towar przelewamy nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania paczki, przelewem na wskazane konto bankowe. Koszty zwrotu towaru do Sklepi ponosi Klient i nie będą zwracane (nie dotyczy reklamacji). Jeśli zamówienie było opłacone, a nie zostało odebrane, zwracamy wartość zamówienia pomniejszoną o koszt przesyłki zwrotnej.


Reklamacje

 

Jeśli zakupiony przez Ciebie produkt okazał się wadliwy, uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem, chętnie pomożemy Ci rozwiązać ten problem. Poniżej przedstawiamy procedurę reklamacyjną:

 

  1. Skontaktuj się z nami, używając formularza kontaktowego 
  2. Infolinia (od poniedziałku do piątku, w godzinach 9:00-15:00): 606100723

E-mail: biuro@nutripharma.pl

  1. Opisz szczegółowo problem, który napotkałeś, i dołącz wszelkie istotne informacje oraz dokumenty, takie jak numer zamówienia lub faktury.
  2. Odpowiemy na Twoje zgłoszenie w możliwie najkrótszym czasie i udzielimy dalszych instrukcji dotyczących reklamacji.
  3. Jeśli reklamacja zostanie uznana, będziemy dążyć do rozwiązania problemu w sposób, który będzie dla Ciebie najkorzystniejszy. Może to obejmować wymianę produktu na nowy, naprawę, zwrot pieniędzy lub inną formę rekompensaty.

 

Adres do reklamacji:
Nutripharma Ida Hoffmann-Bogusz

Srebrna 3 lok. 4

80-180 Gdańsk

606100723

 

Szczegółowy regulamin zwrotów i reklamacji znajduje się tutaj. Jeśli masz pytania dotyczące zwrotów lub reklamacji, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta: biuro@nutripharma.pl. Jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc i zapewnić Ci najlepsze doświadczenie zakupowe.