Żywienie medyczne all-in-one, czyli wszystko w jednym miejscu!
Żywienie medyczne 
all-in-one,
czyli wszystko w jednym miejscu!
Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Pytania o zamówienia

Pytania o zamówienia

Czy mogę zwrócić lub wymienić produkt?

Produkt możesz zwrócić w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia. Więcej informacji znajdziesz na stronie: Zwroty i reklamacje. Jeśli chciałbyś zamówić produkt w innym rozmiarze lub kolorze, możesz zwrócić produkt i złożyć nowe zamówienie.

Czy dostarczacie zamówienia za granicę?

Tak, jest to możliwe po indywidualnych ustaleniach miejsca dostawy i kosztu czasu. W tym celu należy skontaktować się z Infolinią 606 100 723 lub mailowo biuro@nutripharma.pl.

Czy można odebrać produkty osobiście?

Tak, po wcześniejszym umówieniu przez Infolinię 606 100 723 lub mailowo biuro@nutripharma.pl oraz po wcześniejszym opłaceniu zamówienia on-line lub przelewem tradycyjnym.